piątek, 21 marca 2014

Z pazurem!

Czy Wy też tak macie, że jak oglądacie siebie na zdjęciach to mówicie MASAKRA??
Bo ja po dzisiejszym dniu zatrudniam modelkę xD
Mówię Wam nieporozumienie...

Ubrałam moje ulubione buty koturny lub kopytka :D jak kto woli, ja wyznaje zasadę im wyższe tym lepsze! Do tego spódnice która za nic w świecie nie współgra z moja figurą ale co tam! Tak sobie wymyśliłam to mam :):)








... A tak z innej beczki. Skąd czerpiecie swoje inspiracje modowe? Na kim się wzorujecie dobierając ubrania? Czym kierujecie się dobierając kolory, dodatki?

Już niedługo napisze Wam skąd wzięła się nazwa mojego bloga! Dla dziewczyn które mają bystre oko będzie to łatwiejsze niż Wam się wydaje!!


Pozdrawiam!!!

1 komentarz:

  1. Gratulacje, zostałaś nominowana przeze mnie do LBA, więcej informacji u mnie, liczę na odpowiedź, zapraszam;)
    http://desirrrre.blogspot.com/2014/03/nominacje-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń