poniedziałek, 31 marca 2014

...Oprócz błękitnego nieba...

... Nic Mi dzisiaj nie potrzeba... :D

Zakochałam się po raz kolejny!! Niebieski moja miłość :D Pod każdą postacią! Sukienki, bluzki, włosy, buty czy paznokcie! Niestety włosów nie pofarbuje choć bardzo bym chciała jednak mój facet by mnie zabił xD Dlatego szaleje z paznokciami, torebkami czy butami.
Internet otwiera przed Nami tyle możliwości, że nie mogę się opanować :D Zakupy internetowe są złe! Nie powinnam mieć do nich dostępu. 

Oto kilka rzeczy na które zwróciłam uwagę w internecie










Podoba się ?? Kliknij!

Tani modny gadżet!


Aktualnie jestem też na etapie koloru białego. Poszukiwania fajnych butów trwają, jednak nie chcę takich samych jak większość dziewczyn :) Może znacie jakieś fajne sklepy internetowe? Chętnie bym sprawdziła ich ofertę :) 

A Wam jaki kolor zawrócił w głowie? Szalejecie czy raczej zachowujecie rozwagę i nosicie łagodne i ciemne kolory??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz