wtorek, 18 marca 2014

FIX-uj cały dzień :D

Dziś nie miałam za dużo czasu na obiad. Od samego rana musiałam jechać do lekarza i w połowie drogi przypomniało mi się, że nie zabrałam wszystkich papierów wrr...... Musiałam się cofać :( Dlatego też dziś był szybki obiad troszeczkę udoskonalony :D:D:D

Wykorzystałam Fix do dań firmy KNORR " Smażony makaron po chińsku "


Pozamieniałam troszkę listę składników :):)
Piersi z kurczaka ok 400 g
Makaron Chiński
Por
Papryka
Grzybki Mun
Pędy bambusa
1 jajko
Oliwa z oliwek z dodatkiem chilli
Trawa cytrynowa
Świeży imbir

Do pewnego momentu trzymałam się przepisu z opakowania :)

Grzybki mun ( dodajemy tyle ile chcemy ) zalewamy gorącą wodą. W tym czasie kroimy kurczaka, paprykę i por. Obsmażamy wszystko, gdy papryka zmięknie dodajemy pokrojone już wcześniej grzybki ( wiem, wiem ich zapach nie jest afrodyzjakiem :D ). Całość przesuwamy, wbijamy jajko aby lekko się ścięło, łączymy z reszta składników i doprawiamy do smaku. Teraz dodajemy FIX wymieszany z wodą i dopiero na końcu makaron. 





Uwaga: Czy przygotowujecie makaron spaghetti czy też tak jak ja chiński skróćcie jego czas gotowania/moczenia. Po wymieszaniu z resztą składników na woku należy to troszkę gotować i makaron ugotowany już wcześniej zwyczajnie się rozgotuje!   



Danie jest banalne, szybkie i pyszne :D Każdy sobie poradzi!!!




SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz