środa, 19 marca 2014

Ciągle pada...

... Miałam dziś w planach sesje jednak Nasza polska pogoda za nic w świecie nie chciała współpracować :D Jak już na chwilę wyszło słoneczko to zaczynało padać i tak w kółko :(
Musiałam się jednak ruszyć z domu. Nawet " cyknęłam " w deszczu kilka fotek ale nic z nich nie można zrobić xD. Byłam mokra i zmarznięta jak tylko wróciłam do domu wlazłam pod koc i napiłam się ciepłej malinowej herbaty. A Wam jak minął dzisiejszy dzień?




 Biegałam dziś w kaloszach :) Ciekawa jestem jakie macie zdanie na ich temat??? Nosicie kalosze czy też Waszym zdaniem jest to kolejna głupia moda?





 Kiedyś kalosze były znakiem gospodarstw i rybaków a dziś??
http://poradnik.kobieta.gazeta.pl/szukaj/poradnik/kalosze+dziewczyny





2 komentarze:

  1. kiedyś nie byłam przekonana do kaloszy, i nawet mi się nie podobały, ale teraz się do nich przekonałam, przynajmniej nogi nie mokną i można normalnie po kałużach chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś nie byłam przekonana do kaloszy, i nawet mi się nie podobały, ale teraz się do nich przekonałam, przynajmniej nogi nie mokną i można normalnie po kałużach chodzić :D

    OdpowiedzUsuń