środa, 26 marca 2014

Okularowo :D


Nadchodzą słoneczne dni, obowiązkowym dodatkiem do naszych strojów są oczywiście okulary. Mamy bardzo szeroki wybór. Zaczynając on dużych kolorowych po skromne nie wyróżniające się zupełnie niczym. Jedno jest pewne mamy tyle wariantów, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Ja pozostaje wierna lustrom  :)

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie znajdę trochę czasu aby strzelić kilka fotek i wstawić. Niestety musicie się zadowolić zdjęciami z internetu które wyszukałam.
Ale obiecuję! Poprawie się, natłok obowiązków i jeszcze praca :( 



  Pani Joanna Przetakiewicz założycielka marki La Mania w lustrach Chanel 





Ja w tamtym roku :)


  Moje nowe srebrne lustra :) Przepraszam za jakość ale zdjęcie robione telefonem na szybko :)







A Wy jakie okulary w tym roku nosicie??? Dajcie znać!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz