sobota, 15 marca 2014

Nie pisałam 2 dni!! 
Nadrabiam!
Byłam w odwiedzinach u rodziców i nie chcieli wypuścić  mnie z domu
 




Krem z pomidorów i papryki

Uwielbiam tę zupę! Pasuję na każdą okazje, nie znam osoby która by jej nie lubiła!
Z przepisu wychodzi duży " gar " ale na drugi dzień można zrobić np: przepyszny sos :D

Składniki:

6 szt dużych papryk czerwonych
1 kg pomidorów
1/4 szklanki oliwy z oliwek
1/2 szklanki śmietany kremówki
3 ząbki czosnku
4 gałązki seleru naciowego ( jeśli ktoś nie lubi można go pominąć :D)
1.5 l bulionu warzywnego
papryka słodka, papryczki chilli,( według uznania ) świeże zioła.

Wykonanie:


Papryki przekroić na pół, usunąć pestki, opiec w piekarniku i  obrać ze skórki. Pomidory obrać, usunąć pestki. Posiekać seler, chilli i czosnek. Rozgrzać oliwę w garnku o grubym dnie. Zeszklić seler, czosnek i chilli. Zalać bulionem i gotować tak długo aż seler naciowy zmięknie. Dodać wypestkowane i pokrojone pomidory i paprykę. Całość zagotować, zblenderować i odparować do pożądanej gęstości.

Kremówkę miksujemy i zupę możemy podawać z " kleksem " jeśli ktoś woli bardziej FIT dodaje tylko zioła. Ja dodatkowo podaje grzanki czosnkowe własnej roboty.



Moje wydanie jest ogniste, ponieważ wszyscy w domu mamy przepalone gęby :D
 


Smacznego!!

 

4 komentarze:

  1. Omnoom, ale pszysnosci ! ^,^
    Głodna sie zrobilam!

    http://veronicablogger7.blogspot.co.uk/2014/03/lazy-day.html <-- poscik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym ! :))
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i ciekawy wpis. Podoba mi się twój blog.

    Zapraszam:http://przyjaciolki-i-ich-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń