czwartek, 27 marca 2014

Moje Must have na dziś

Każdy ma coś bez czego nie może się obyć :) Ja mam takich rzeczy kilka które są niezmienne :) Głównie są to torebki, buty i biżuteria. Jak zawsze leżą w szafie i cieszą moje oko bo nie mam gdzie tego wszystkiego nosić! A że ostatnio byłam na zakupach i uzupełniłam zapasy postanowiłam się pochwalić :D



  Jak to mówi mój tata " łańcuch od krówki " musi być :D
Złote oprawki i przyciemniane szkła oraz srebrne oprawki i srebrne lustra








Fenomenalny podkład kupicie go Tu i moja zwykła, niezwykła woda do picia 



Lady Dior którą nawet Księżna Diana nosiła :D Moja wynoszona ale wróciła moda na białe torebki z czego bardzo się ciesze!!



To tyle, idę gotować swoją pierwszą w życiu grochówkę!! Mam nadzieje, że będzie zjadliwa :D Życzcie mi powodzenia! Miłego dnia :*

1 komentarz:

  1. fajny post ;))
    powodzenia z grochówką xD
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń